למה כדאי לשלב בין קידום אורגני לממומן?
העובדות בשטח מוכיחות פה אחד- התנועה שתגיע לאתר שלכם ממנוע החיפוש גוגל תהיה הגדולה והמשמעותית ביותר מכל פלטפורמת שיווק אחרת. רוצים לדעת איך עושים את נכון? ומה עדיף- קידום אורגני או ממומן? צוות Cool לרשותכם כדי לענות על כל השאלות החשובות.
כל תנועה לאתר האינטרנט שלכם מגוגל, בין אם מדובר בתנועה ממומנת מקמפיין של גוגל Adwords, ובין אם מדובר בתנועה אורגנית מחיפושים של גולשים, תורמת באופן ישיר להגדלת כמות הלקוחות והרווחים שלכם. השאלה הנצרכת במקרה שלכם וייתכן שהתלבטתם בה רבות, היא איזה מפעולות הקידום מוכיחה תוצאות יעילות יותר לאורך זמן? והאם ניתן לשלב בין שתי השיטות לקבלת תוצאות אפקטיביות יותר? רוב חברות הקידום מנסות למכור ללקוחות שפע של לוקשים, אבל האמת האחת היא שהכל תלוי בחברה עמה בחרתם לעבוד. במקרה של Cool, הניסיון העשיר בשיווק ובקידום אתרים קובע את המיקום שלכם.
מה ההבדל בין קידום אורגני לממומן?
לכל אחת משתי שיטות הקידום הפופולריות היתרונות הייחודיים שלה. כידוע, קידום אתרים אורגני הינו שיטה הדרגתית ומובנית שנועדה להביא את האתר לדירוגים גבוהים בגוגל. הקידום האורגני עושה זאת באלגנטיות על ידי שימוש בכלים של תוכן ומבנה אתר, בניית קישורים, תגיות מטא מסוימות ועוד (כאן נכנסים לתמונה מקדמי ה-SEO שפועלים במשך חודשים ואפילו שנים עד שנראה תוצאות). שיטה מסורתית זו היא יעילה ומוכחת, אך לא ניתן להתווכח עם העובדה שכל התהליך כפי שכבר ציינו לוקח זמן.
קידום ממומן בגוגל אדוורדס לעומת זאת, מציע יתרון מובהק על פני קידום אורגני והוא דירוג גבוה בפרסומות הממומנות בראש תוצאות החיפוש של גוגל באופן מהיר למדי. מנגד, ידוע לכולם שגולשים רבים נמנעים ללחוץ על הפרסומות הממומנות ומעדיפים 'ללכת על בטוח', על תוצאות החיפוש הרגילות. כלומר, רוב הגולשים יקליקו על אתרים המופיעים בראש תוצאות החיפוש הנחשבים בעיניהם כאמינים יותר מהפרסומות הממומנות.
בשורה התחתונה- הכי כדאי גם וגם
אנחנו שומעים אתכם מתלבטים- אז מה עדיף, בעצם? והאם אפשר גם וגם? במידה והתקציב מאפשר לכם, אנו בהחלט ממליצים לשלב בין שתי השיטות: קידום אורגני וקידום ממומן, על מנת לנצל את היתרונות של כל שיטה באופן מלא. צוות Cool יכול לסייע לכם לשלב בין הקידום הממומן והאורגני בהתייחס לשירותים או למוצרים אותם תרצו לקדם, כדי להשיג את המטרות הפרסומיות באופן האפקטיבי ביותר. כך למשל, בנוגע למוצרים המדורגים במקומות טובים בביטויי החיפוש נמליץ לבחור בפעילות אורגנית, בעוד שלמוצרים חדשים או למוצרים פחות רווחיים, נמליץ לבחור בפעילות ממומנת כדי להשיג את המטרות הפרסומיות בזמן קצר.
ומה לגבי הסיכונים?
בדומה לכל פעילות שיווקית, תמיד ישנו הסיכון שהשקעה בשני האפיקים תביא ליותר הפסדים ופחות רווחים. לעיתים נשקיע בקידום הביטוי הפחות מתאים, או שחלק ממודעות הפרסום לא יביאו לנו תנועת גולשים מספקת. כדי לקבל את ההחלטה המתאימה והנכונה ביותר עבורכם, מומלץ להעזר בנתוני כלי הניתוח של גוגל, גוגל אנליטיקס, ולבחון בנפרד את שיטות הקידום. תוכלו לבדוק במשך שבועיים את כמות הרווחים או הכניסות כשכיכבתם ראשונים בקידום האורגני, ובמקביל את התוצאות אחרי שפרסמתם את המודעות הממומנות. במאמר מוסגר נוכל לגלות לכם, שהסיכוי שתפסידו משילוב של שתי השיטות הוא מזערי ביותר, ורוב פעולות הקידום מוכיחות את עצמן במוקדם או במאוחר בתוצאות מבורכות.
צוות Cool מציע שילוב אפקטיבי בין שתי שיטות הקידום על מנת להגיע להמרות איכותיות. מעוניינים להתקדם עכשיו בתוצאות החיפוש? אל תהססו להקליק כאן.