חשיבות דף נחיתה שיווקי ומעוצב
במידה ואתם מתמצאים בעולם השיווק באינטרנט, לא מן הנמנע ששמעתם פעם את המושג "דף נחיתה". דף הנחיתה הוא למעשה העמוד הראשון אליו מגיע הגולש המבקר באתר האינטרנט שלכם, הוא יכול להגיע אליו ישירות דרך מנוע החיפוש או דרך קמפיין פרסומי כלשהו.
ניתן להשוות את "הנחיתה" בדף שיווקי ואיכותי , לרושם הראשוני שאתם יוצרים על הגולשים שלכם: דף נחיתה שיווקי ומעוצב, יצור את הרושם הראשוני הדרוש, ויחבר בין הגולש שלכם לפעולה אותה אתם מעוניינים שיבצע. רוצים שהגולש ילחץ לייק? ירכוש את אחד מן המוצרים שלכם? יתעניין בשירות שלכם? במידה והשקעתם בבנייה נכונה של דף הנחיתה, אין כל ספק שהמבקרים יבצעו את הפעולה המבוקשת, ואתם תקבלו את הליד.
דף נחיתה מוכוון גולש
שליחת הלקוחות שלכם לדף נחיתה ממוקד וברור, מאפשר להם להבין בדיוק מה עליהם לעשות כדי להמשיך בתהליך עד למכירה המוצלחת. אנו ממליצים לעצב את דף הנחיתה כשלנגד עיניכם עומד האינטרס של הגולש הפוטנציאלי:
- מבנה ברור– העזרו בכותרת ראשית, כותרת משנה ותועלות עבור הלקוח, כדי להעביר את הערך הייחודי שלכם, וליצור מוטיבציה להורדה או הרשמה.
- פעולה אחת בלבד– מעוניינים שהלקוח הפוטנציאלי יצטרף לרשימת התפוצה? יצור אתכם קשר? ישתתף בכנס או בוובינר? בראשית בניית הדף הגדירו בבקשה לעצמכם איזו פעולה תרצו שיבצע. התמקדו בפעולה אחת בלבד, וכך יהיה סיכוי גבוה יותר שהגולש אכן יבצע אותה.
- גרפיקה מותאמת למטרה– כדי שהמסר יעבור לגולש ללא כל תקלות, יהיה עליכם לוודא שגם הגרפיקה ששילבתם בדף תומכת בטקסטים ובמסרים העיקריים. בבואכם לעצב את דף הנחיתה שלכם, התמקדו בשני אלמנטים עיקריים: הכותרת וכפתור הקריאה לפעולה. מומלץ להדגיש את שניהם על ידי שימוש בצבע חזק או בגופן גדול או בולט יותר.
כל הפרטים הללו הם בעלי חשיבות רבה עבור הגולש הפוטנציאלי, שכן הם יוצרים דף מושך ומעניין שבסופו של דבר יתורגם ללידים איכותיים. עם זאת, שימו לב! יש הבדל גדול בין ליד רגיל לבין ליד איכותי. האמינות הרבה שיצרתם באמצעות דף נחיתה מעוצב ומשכנע, ההצעה האטרקטיבית עבור הגולש, כל אלו גורמים להפוך את הלקוח האקראי ללקוח שישלם בסופו של דבר עבור ההצעה שלכם. במילים אחרות, ליד איכותי גורם לגולש לפנות אליכם עם יותר סיכויים לקידום מכירה.
כתיבה שיווקית משכנעת
יש כל כך הרבה דפי נחיתה בעולם. מהו המרכיב שיהפוך את שלכם לשונה מכל האחרים? מדובר בפרט אחד קטן- הבידול. בידול הוא למעשה הערך הבלעדי שיכול המוצר או השירות שלכם להעניק ללקוח הפוטנציאלי שלכם. בדף הנחיתה יהיה עליכם לנסות לשכנע את הגולש במספר שורות קצרצרות, מדוע עליו לבחור דווקא בכם ולא במתחרים בדף ממול. במידה ולא תשקיעו בכתיבה משכנעת המעבירה את המסר באופן ברור, הגולש יחפש הצעות אטרקטיביות יותר עבורו. מנגד, מסר שיווקי משכנע עם קריאה ברורה לפעולה בסוף הדף תהפוך את המבקר האקראי באתר- לליד איכותי.
לסיכום- תפקידו של דף הנחיתה שלכם הוא להפוך את הגולשים- ללידים. על ידי שיפור דף הנחיתה לפי הכללים שתארנו לעיל, תוכלו להפוך כל מבקר לליד רותח.
שירותים מומלצים: בנייה וקידום אתרים, בניית אתרים, קידום אתרים